Atentie Daca veti continua, vom presupune ca sunteti de acord sa primiti cookie-uri de pe acest site. DA
+40-722-15-62-62 Luni-Vineri intre 10-16 +40-722-15-50-50

Soia Izolat Proteic (Punga 1,0 kg)

Salvati 30%
10619
50,00 RON
35,00 RON
35,00 RON  per 1.00 kg
/ Punga
Discount: 15,00 RON
in stoc
Pretul in puncte: 70 point
Puncte premiu: 2 points
+

Cantitatea minima pentru "Soia Izolat Proteic (Punga 1,0 kg)" este 1.

  Proteina din soia, origine Belgia, contine un procent crescut de (peste 30%) din aminoacizii glutamina, lizina,izoleucina, leucina, valina, fata de proteinele de origine animala. 
Top Ingrediente  este un magazin online ce comercializeaza produse specifice indus...

Descriere

 Proteina din soia contine un procent crescut de (peste 30%) din aminoacizii glutamina, lizina,izoleucina, leucina, valina fata de proteinele de origine animala. De asemenea Izolatul De Soia este foarte bogat in arginina un aminoacid cu implicatii in procesele imune. Mijloacele moderne de prelucrare au ajuns sa extraga din soia un izolat proteic cu absorbtie foarte rapida in organism si cu o concentratire de peste 90% proteina.

Proprietati organoleptice : pulbere de culoare alb-crem, fara gust si miros specific, fara arome adaugate.

Pulberea de Izolat De Soia se dizolva usor in lichide, nu formeaza aglomerari si nu necesita o amestecare puternica.

Izolatul De Soia este un alergen, deci nu poate fi consumat de persoanele alergice.

 

Doze de utilizare

Aportul de proteine din soia va varia în funcție de ce tip de dietă urmați. Pentru un vegan, este posibil ca necesarul de proteine din soia in dieta sa fie mai mare, doar pentru a-și atinge cota totală de proteine pentru ziua respectivă.

Pentru alte persoane, în special pentru bărbați, se pare că valoarea recomandată este de 25g de proteine din soia pe zi.

 

Valori nutritive pentru 100 g proteină din soia

 

- Calorii (kcal) 337
- Lipide totale 3,4 g / Lipide saturat 0,4 g / Lipide polinesaturat 1,6 g / Lipide mononesaturat 0,6 g
- Colesterol 0 mg
- Sodiu 1.005 mg
- Potasiu 81 mg
- Carbohidrați 7 g
- Fibre alimentare 6 g
- Zahăr 0 g
- Proteine 81 g

- Vitamina A 0 / Vitamina C 0 mg
- Calciu 178 mg   /  Fier 14,5 mg
- Vitamina D 0  /  Vitamina B6 0,1 mg  /  Vitamina B-12 0  /   Magneziu 39 mg

Profilul de aminoacizi pentru 100 grame izolat proteic de soia :

Aminoacizi Esentiali g/100g :

  • Isoleucina  4.9
  • Leucina  8.2
  • Lysina 6.3
  • Methionina 1.3
  • Phenylalanina  5.2
  • Threonina  6.7
  • Tryptofan  1.4
  • Valina 5.0

Aminoacizi Neesentiali g/100g 

  • Alanina  4.3
  • Arginina  7.6
  • Acid Aspartic 11.6
  • Cistina 1.3
  • Acid Glutamic 19.1
  • Glycina  4.2
  • Histidina  2.6
  • Prolina  5.1
  • Serina  5.2
  • Tyrosina  3.8

 

Ambalare, conditii de depozitate, termen de valabilitate

- Izolatul De Soia este ambalat in pungi alimentare de 1.0 kg

- Conditii de depozitare : in spatii curate, uscate, lipsite de umiditate, in ambalajul original inchis.

- Termenul de valabilitate pentru acest produs este de 12 luni de la data fabricatiei, respectand conditiile mentionate anterior.

- Origine : Belgia

 

 

     

      1. Despre pudra de izolat proteic din soia

      2. Beneficii privind consumul Izolatului De Soia

      3. Utilizari

      

 

1. Despre Pudra De Izolat Proteic Din Soia

 

Soia poate fi consumată integrală sau transformată într-o varietate de produse, inclusiv tofu, lapte de soia și alte alternative de lactate și carne.

De asemenea, poate fi transformată în pulbere de proteine ​​de soia.

Pentru vegetarieni, vegani și cei care evită sau sunt alergici la alimentele lactate, proteina de soia servește adesea ca o sursă majoră a acestui important nutrient.

 

Pudra de izolat proteic din soia este obținută din fulgi de soia care au fost spălati fie în alcool, fie în apă pentru a îndepărta zaharurile și fibrele dietetice. Acestea sunt apoi deshidratate și transformate într-o pulbere.

Acest produs conține foarte puține grăsimi și deloc colesterol.

Praful de proteine ​​de soia este utilizat pentru a face formula de soia pentru sugari, precum și o varietate  alternative de carne și lactate.

Deși este o sursă concentrată de proteine, pulberea de izolat proteic de soia conține, de asemenea, fitati, care pot reduce absorbția mineralelor.

Ajută la formarea mușchilor si este o eficientă alegere proteică

Spre deosebire de majoritatea altor proteine ​​pe bază de plante, proteina de soia este o proteină completă.

Aceasta înseamnă că conține toți aminoacizii esențiali pe care corpul tău nu îi poate elabora și trebuie să-i obțină din alimente.

În timp ce fiecare aminoacid joacă un rol în sinteza proteinelor musculare, aminoacizii cu catenă ramificată (BCAAs) sunt cei mai importanți când vine vorba de construirea mușchilor.

Comparativ cu proteinele din zer și cazeină, proteina din soia se află undeva la mijloc, în ceea ce privește sinteza proteinelor musculare.

Un studiu a arătat că soia era inferioară proteinei din zer în ceea ce privește sintezarea proteinei pentru mușchi, dar a fost mai bună decât cazeina. Cercetătorii au concluzionat că acest lucru s-ar putea datora ratei de digestie sau conținutului de leucină.

Interesant este că soia vă poate fi benefica cel mai bine atunci când este combinată cu alte proteine.

Unele cercetări sugerează că imbinarea proteinelor lactate și soia poate duce la o sinteză mai mare a proteinelor musculare decât zerul, cazeina sau soia singură.

 

2. Beneficii privind consumul izolatului de soia

 

- Cercetările sugerează că adăugarea de proteine ​​de soia în dieta dvs. poate oferi o varietate de beneficii pentru sănătate.

Alimentele din soia par să aibă efecte pozitive asupra sănătății inimii, consumul de soia a scăzut colesterolul LDL „rău” și a crescut colesterolul HDL „bun”.

Inlocuirea proteinei animale cu 25 de grame sau mai mult de proteină de soia a dus la scăderea colesterolului total, a colesterolului „rău” LDL și a nivelurilor de trigliceride.

 

- Alimentele din soia pot oferi beneficii potențiale pentru sănătate, cum ar fi reducerea colesterolului și, eventual, reducerea riscului de cancer, dar este nevoie de mai multe cercetări. După cum s-a menționat, proteina de soia conține fitate, cunoscute și sub numele de antinutrienți. Acestea reduc disponibilitatea fierului și zincului în proteina de soia.

 

- Mulți bărbați își fac griji că proteina de soia le-ar putea scădea nivelul de testosteron, dar cercetările nu susțin această afirmație.

Un studiu amplu de revizuire a indicat că nici alimentele de soia și nici suplimentele de izoflavonă de soia nu modifică măsurile de testosteron la bărbați 

 

- Proteina de soia este o sursă completă de proteine. Poate ajuta construirea mușchilor, dar nu și proteina din zer. În general, soia este sigură pentru majoritatea oamenilor și poate oferi beneficii pentru sănătate, inclusiv pierderea în greutate.

 

- Izolatul de proteine ​​de soia, care este compus în principal din β-conglicinină, glicinină și proteine ​​lipofile, este cunoscut pentru a reduce riscul de boli cardiovasculare prin scăderea colesterolului seric. În plus, s-a demonstrat că β-conglicinina foarte purificată normalizează nivelul seric de triacilglicerol la om. Aportul zilnic de SPI sau β-conglicinină este necesar pentru a reduce hiperlipidemia, iar acest lucru poate fi obținut în mod convenabil folosind pâinea ca vehicul. 

 

 

3. Utilizarile proteinei din soia

 

Se poate adăuga in sucul tău preferat, se poate adăuga si agita in smoothie-uri de lapte sau poate fi presărat pe cereale pentru a creste conținutul de proteine. Iaurtul de soia de casă, care este adesea prea apos, poate fi îngroșat prin adăugarea unor izolat proteic de soia. Grosimea iaurtului este rezultatul coagulării proteinelor într-un mediu acid.

- Faceți un smoothie de soia amestecând praful de izolat proteic de soia vanilat în praf de soia neindulcit împreună cu fructe de pădure, mango sau piersici.
- "Gatiti-va" un bol cu fulgi de ovăz încărcați cu putere, adăugând nuci de soia prăjite cu miere, câteva bucăți de praf de izolat proteic de soia și curmale tocate sau stafide la ovăzul fierbinte.
- Presarati proteine în macaroane și brânză, supe sau tocanite amestecând în câteva porții de praf de izolat proteic de soia simplu.
- Presărați praf de izolat proteic de soia pe cereale reci pentru a vă oferi un impuls de energie.

 

 

 

Recenzii

Nici o postare găsită

Scrie un comentariu

Link-uri utile

.
Posibil sa te intereseze
  • Cele mai vandute produse
  • Cele mai populare