Ciocolată Albă Bănuți ARIBA ( Punga 1 kg )
Ciocolată albă bănuți Ariba / Master Martini
Ingrediente: zahăr, unt de cacao, lapte praf integral, emulgator (Lecitina de floarea soarelui E322), extract de vanilie.
Etichetarea OMG este conformă cu reglementările 2003/1829 / CE și 2003/1830 / CE.
Produs netratat cu radiații ionizante.
Ciocolata Alba produsă în conformitate cu directiva 2000/36 / CE.
Continut unt de cacao: minimum 36%
Ambalare: cutie de 1kg plastic.
Informații paletizare:
- cutii per strat 9
- straturi per palet 9
- cutii per palet 81
- 1 palet 810 kg
Termen de valabilitate: 540 zile la max 20 ° C, în spatii special amenajate, ferite de umiditate.
Valori tipice:
- Umiditate: 1,0%
- Grăsime 36,0 - 38,0%
- Unt de cacao solid min 31%
- Valoare randament (Casson) 4,0 - 7,0 Pa
- Vâscozitate: 1.200 - 1.500 mPa x s
- Numărul total de germeni: 5.000 UFC / g
- Drojdii si mucegaiuri: 50 UFC / g
- Enterobacterii: 10 UFC / g
- Salmonella : absentă în 100 g
- E. Coli: 10 UFC / g
Valori nutritive (pentru 100 g):
- Energie / Energie 2.401 / 576 kJ / kcal
- Grăsime 37 g / din care satate 24 g / trans 0,2 g
- Carbohidrati: 55 g / din care Zaharuri: 55 g
- Polioli 0 g
- Fibre 0 g
- Proteine: 5,7 g
- Sare (Na x 2,5): 0,24 g
- Sodiu: 97 mg
Certificări: Produs certificat Kosher.
Ambalare: Cutie 1 kg
Origine: Italia
Recenzii ale clienților
Recomandare pentru cumpărare
Pretul este un plus

Regulamentul (UE) nr. 1169/2011 al Parlamentului European și al Consiliului din 25 octombrie 2011 privind informarea consumatorilor cu privire la produsele alimentare, de modificare a Regulamentelor (CE) nr. 1924/2006 și (CE) nr. 1925/2006 ale Parlamentului European și ale Consiliului și de abrogare a Directivei 87/250/CEE a Comisiei, a Directivei 90/496/CEE a Consiliului, a Directivei 1999/10/CE a Comisiei, a Directivei 2000/13/CE a Parlamentului European și a Consiliului, a Directivelor 2002/67/CE și 2008/5/CE ale Comisiei și a Regulamentului (CE) nr. 608/2004 al Comisiei Text cu relevanță pentru SEE
(27) |
Pentru a se asigura informarea cu privire la produsele alimentare, este necesar să se ia în considerare toate mijloacele de furnizare a produselor alimentare către consumatori, inclusiv vânzarea produselor alimentare prin mijloace de comunicare la distanță. Deși este evident că orice produs alimentar vândut la distanță ar trebui să îndeplinească aceleași cerințe ca produsele vândute în magazine, este necesar să se clarifice faptul că, în astfel de cazuri, informațiile obligatorii relevante referitoare la produsele alimentare ar trebui de asemenea să fie disponibile înainte de încheierea cumpărării produsului. |
Daca din motive independente de vointa noastra sau daca am omis involuntar anumite informatii necesare va rugam sa ne solicitati informatiile sau documentele necesare ( declaratii conformitate, fise de securitate, buletine de analiza etc) sau sa nu plasati comada produsului respectiv.
Articolul 14
Vânzarea la distanță
(1) Fără a aduce atingere cerințelor privind informațiile prevăzute la articolul 9, în cazul produselor alimentare preambalate oferite spre vânzare prin mijloace de comunicare la distanță:
(a) |
informațiile obligatorii referitoare la produsele alimentare, cu excepția mențiunilor prevăzute la articolul 9 alineatul (1) litera (f), sunt puse la dispoziție înainte de cumpărare și apar pe suportul de vânzare la distanță sau sunt furnizate prin alte mijloace corespunzătoare identificate în mod clar de către operatorul din sectorul alimentar. În cazul în care sunt utilizate alte mijloace corespunzătoare, informațiile obligatorii referitoare la produsele alimentare sunt puse la dispoziție fără ca prin aceasta operatorii din sectorul alimentar să impună costuri suplimentare consumatorilor; |
(b) |
toate mențiunile obligatorii sunt puse la dispoziție în momentul livrării. |