Cum să începeți: Marketing afiliat pentru începători

02/04/2023

Cum să începeți: Marketing afiliat pentru începători

 Nu ar trebui să fii in marketingul afiliat fără a stabili mai întâi o relatie de încredere cu publicul tău. Publicul în primul rând, întotdeauna.

De aceea, metodologia mea pentru marketing afiliat online de succes este astfel:

  1. În primul rând, construiește o relație cu publicul tău.
  2. Apoi, identificați un produs care s-ar putea potrivi nevoilor publicului dvs.
  3. Apoi, utilizați și testați singur produsul, pentru a vă asigura că este cu adevărat ceva ce merită recomandat publicului dvs., astfel încât să nu riscați să profitați de încrederea acestora.
  4. Arătați audienței dvs. dovada tangibilă că produsul face ceea ce promite printr-o postare pe blog sau un studiu de caz pe site-ul dvs. web sau pe pagina de Facebook.
  5. Atunci — și numai atunci! — puteți începe să promovați produsul în fața publicului dvs. și, sperăm, să începeți să câștigați niște venituri afiliate atunci când îl achiziționează.

Această abordare plasează nevoile audienței dvs. în prim-plan, pregătindu-vă pentru succes cu marketingul afiliat.

Pune publicul pe primul loc (creează încredere)

Marketingul afiliat te ajuta sa castigi sume importante de bani în fiecare lună. Venitul meu afiliat a crescut de la luna la alta deoarece respect două reguli majore:

  1. Recomand doar produse cu care sunt foarte familiarizat. De preferință, acestea sunt produse pe care le-am mai folosit și care m-au ajutat să realizez ceva. Dacă nu am încredere în produs și nu simt că va ajuta oamenii, nu îl voi promova.
  2. Nu spun niciodată direct nimănui să cumpere un produs. Întotdeauna recomand produse pe baza experienței mele și în contextul a ceea ce am făcut sau a ceea ce fac cu ele.

Ce realizează respectarea acestor două reguli?

Încredere.

Făcând aceste două lucruri, publicul meu știe că vreau să cumpere doar produsele de care au nevoie, în momentul în care au nevoie de ele. Ei știu că am folosit și cred în produsele pe care le recomand.

Și ei știu că nu există nicio presiune, pentru că eu am grijă doar de interesele lor.

Mulți agenți de marketing afiliat aleg să nu urmeze aceste reguli – și cred că de aceea marketingul afiliat are o reputație proastă. Ne putem descurca mai bine și, așadar, sper să vă alăturați  în respectarea acestor reguli.

Fiecare agent de marketing afiliat trebuie să înțeleagă importanța stabilirii și menținerii încrederii cu publicul său înainte de a începe cu marketingul afiliat.

Canalul de vanzare in 5 pasi

Abordarea mea în ceea ce privește marketingul afiliat este construită în jurul a ceva pe care eu îl numesc canal de vanzare in 5 pasi.

Această abordare este concepută pentru a face două lucruri principale: să construiască încredere și să reducă efortul de a vă promova produsele afiliate.

Există cinci segmente care se combină pentru a alcătui experiența totală a mărcii dvs.:

  1. Relațiile pe care le cultivi cu publicul tău
  2. Produsele pe care decizi să le promovezi
  3. Experiența pe care o aveți cu acele produse
  4. Dovada pe care o împărtășiți că acele produse funcționează
  5. Prezentarea sau „vânzarea” acestor produse către publicul dvs

Aceste segmente pot varia ca putere și dimensiune.

Segmentul 1: Relații

Relațiile sunt totul.

A avea o relație cu publicul tău este fundamentul încrederii. De asemenea, vă permite să vă cunoașteți publicul în profunzime, astfel încât să puteți înțelege nevoile și nevoile acestora.

În acest fel, puteți identifica potențialele produse care pot ajuta la satisfacerea acestor nevoi.

Nu cu mult timp în urmă, mulți oameni încercau să facă marketing afiliat găsind un produs care oferea un comision atractiv, apoi construind un site în jurul lui și vânzându-l prin atragerea de trafic folosind reclamele Facebook și Google Adwords.

Această tactică funcționa, dar Google și Facebook s-au prins și au început să restrângă acele reclame, făcându-le mult mai greu de realizat.

Dar, mai important, la nivel strategic, pur și simplu nu este modul corect de a face lucrurile dacă ești interesat să construiești o afacere de durată. În schimb, trebuie să adoptați o abordare pe termen mai lung, una centrată pe construirea relațiilor.

Cum arată asta?

În primul rând, trebuie să identificați un public țintă care are o anumită nevoie, problemă sau obiectiv.

Așezându-vă pe acea piață țintă și înțelegând exact prin ce trec, puteți descoperi modalități de a-i ajuta să-și atingă obiectivele și să-și depășească problemele.

Cheia este să nu intri în marketingul afiliat cu scopul de a găsi un produs afiliat, ci să-ți cunoști publicul și să găsești soluții pe care le pot folosi.

Începeți cu nevoia, nu cu produsul.

Cum înveți de ce are nevoie publicul tău?

Trebuie să te împrietenești cu oamenii care îți vizitează site-ul și interacționează cu tine pe rețelele sociale. Fără această relație, este mult mai puțin probabil ca tranzacții semnificative să aibă loc vreodată.

Prin tranzacții semnificative, nu mă refer doar la tranzacții de vânzare, ci vorbesc despre abonamente la liste de e-mail, comentarii, clicuri, aprecieri, urmăriri, distribuiri și retweet.

Partea grea este că o relație necesită timp pentru a se construi.

Din fericire, există modalități de a accelera procesul de construire a unei relații cu publicul tău fără a compromite calitatea acelei relații.

Deci, cum vă puteți conecta mai repede cu publicul? Iată trei moduri:

1. Fii personal

Ce te-ar face să cumperi ceva de la cineva pe care nu l-ai cunoscut, mai ales dacă vinde un produs pe care nici măcar nu l-a făcut singur?

Drept urmare, cea mai mare parte a publicului trebuie știe multe despre tine – că esti un om de familie, că iubesti animalele sau ca iti place sa gatesti, etc.  

Ideea este să te cunoasca ca pe o persoană reală, cineva ca ei.

Se pot raporta la tine. Și, ca rezultat, sunt mult mai conectați cu tine decât dacă ti-ai petrece tot timpul spunându-le despre strategiile și tacticile care îi vor ajuta să rezolve o problema.

Oamenii se conectează cu oamenii și cu cât poți deveni mai mult o persoană în ochii publicului tău, cu atât le este mai ușor să se conecteze cu tine - este simplu.

2. Spune povești

Oamenii sunt programați să iubească poveștile.

Gândește-te la ultima dată când ai fost captivat de povestea cuiva în jurul mesei sau doar ai vizionat un film sau ai citit o carte.

Când spui o poveste, este ușor pentru publicul tău să se implice în acea poveste; poveștile pun lucrurile în context și le fac identificabile. Poveștile sunt o modalitate ușoară și personală de a te relaționa cu publicul tău.

Acum, nu trebuie să dedici postări întregi poveștilor despre lucruri aleatorii pentru a crea o conexiune semnificativă.

În schimb, fii creativ și împărtășește mici anecdote și exemple ici și colo pentru a ilustra concepte, povești sincere care se referă la mesajul pe care încerci să-l transmiți.

Acest lucru vă ajută să transmiteți informații și să construiți acele relații importante cu publicul în același timp.

3. Fii Generos

De ce?

Pentru că atunci când faci ceva neașteptat și generos pentru cineva, lasă o impresie uimitoare.

Poate fi la fel de simplu  să răspunzi la comentarii de pe blogul tău și de pe rețelele sociale. Fac asta și îi ajută pe oameni să vadă că sunt o persoană reală.

Daca cineva are o intrebare, ii raspund. Le economisește timp și îi ajută să-și amintească cine sunt eu.

Uneori chiar fac un pas mai departe și las comentarii pe blogurile oamenilor care au lăsat comentarii la postările mele.

Lucrurile mici ca acestea vă pot ajuta să formați rapid o relație mai profundă cu publicul.

Și tu poți face același lucru!

Așa că întreabă-te ce activitati pot face pentru publicul meu? Ce favoruri neașteptate pot să fac care să mă ajute să construiesc o relație pozitivă și de durată cu ei?

Segmentul 2: Produse

Odată ce ați început să vă construiți publicul și să dezvoltați o relație cu acesta, veți începe să aflați de ce are nevoie publicul respectiv.

Următorul pas este să identifici produsele pe care le poți recomanda pentru a satisface nevoile publicului tău și a-i ajuta în călătoria lor.

În primul rând, rețineți că uneori produsele vor fi cele care vă permit să generați un venit de afiliat, iar uneori nu.

Nu vrei să începi niciodată cu un produs sau comision în minte. Vrei să începi cu problema, apoi să găsești soluții pentru ea.

Și dacă cea mai bună soluție pentru o anumită problemă nu este un produs afiliat, ei bine, asta ar trebui să promovezi publicului tău. Amintiți-vă, încrederea și relațiile sunt pe primul loc, întotdeauna.

Având în vedere acest lucru, odată ce ați ajuns să vă cunoașteți publicul și nevoile acestuia, cum selectați un anumit produs?

Pentru a vă ajuta să intrați în starea de spirit potrivită aici, gândiți-vă la un vizitator nou-nouț care vine pentru prima dată pe site-ul dvs. – ce doriți să obțină acea persoană în cele din urmă?

Aceasta ar putea fi o întrebare dificilă la care să răspunzi, dar trebuie să știi ce vrei să facă vizitatorii tăi, pentru că, dacă nu o faci, atunci tot ceea ce recomandați va părea întâmplător.

Ai nevoie de recomandările tale să fie precise și direcționate, astfel încât publicul tău să poată obține de la tine ceea ce are nevoie pentru a-și atinge obiectivele.

Odată ce ai identificat ceea ce vrei să-l ajuți pe noul tău vizitator să realizeze, gândește-te cum va ajunge acolo.

Care este foaia lor de parcurs sau calea către rezolvarea problemei? Definirea pașilor pe această cale vă va ajuta să determinați exact ce tipuri de produse vă vor ajuta publicul în diferite puncte de-a lungul căii.

În continuare, trebuie să vă gândiți la produsele care vă vor ajuta publicul pe această cale.

Unul dintre cele mai bune locuri pentru a începe identificarea acestor produse este prin intermediul celor pe care le-ați folosit singur. Indiferent de nișa în care vă aflați, petreceți puțin timp făcând o listă cu instrumentele și produsele pe care le utilizați.

Acele lucruri pe care le-ați folosit pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele vă pot ajuta și publicul să-și atingă obiectivele. Aproape orice produs sau serviciu poate funcționa.

  • Cursuri
  • Cărți
  • Produse fizice
  • Software
  • Retete

Adesea, va trebui să priviți dincolo de produsele și serviciile pe care le cunoașteți deja și le utilizați pentru a găsi lucruri care se potrivesc audienței dvs., ceea ce înseamnă să faceți câteva cercetări!

Amintiți-vă: nu începeți cu produsele; începeți cu obiectivele și punctele nevralgice ale publicului dvs. Apoi găsiți produsele care să îi ajute să ajungă acolo unde își doresc.

De asemenea, este important să realizați că, dacă nu promovați produse și servicii care să vă ajute publicul pe „calea succesului”, îl veți reține de fapt.

Amintiți-vă, cunoștințele dvs. și relația dvs. cu publicul pot ajuta o persoana să găsească soluțiile potrivite, pentru că va sti sigur ca a ales ce este mai bine pentru ea.

În cele din urmă, ar trebui să fie de la sine înțeles, dacă un produs nu are sens să-l promovezi — dacă nu face parte din calea de succes a publicului — atunci nu ar trebui să-l promovezi, oricât de generoase ar fi comisioanele .

Segmentul 3: Experiență

Bine. Ați găsit un produs care vă va ajuta publicul să-și atingă obiectivele. Acum ce? Începi imediat să le promovezi cu linkul tău de afiliat?

Nu încă. Următorul element important este sa prezentați experiența pe care o aveți cu acele produse.

Am două cuvinte pentru tine: Experiența vinde.

Pe un magazin online, citim recenziile altor persoane — oameni pe care nu i-am întâlnit niciodată! — pentru a ne ajuta să luăm o decizie de cumpărare.

Sunt lucruri puternice, așa că imaginează-ți cât de puternică poate fi experiența ta din viața reală cu un anumit produs, combinată cu relația pe care o ai deja cu cineva din publicul tău.

Așadar, înainte de a începe să-ți promovezi produsul în fața publicului tău, trebuie să-l cunoști singur, în detaliu. 

Marketingul afiliat funcționează cel mai bine atunci când tratezi produsele pe care le promovezi ca pe ale tale. Evident, dacă descoperi că produsul este o prostie, nu va avea sens să-l promovezi publicului tău!

Și dacă este grozav, atunci vei fi asigurat că publicul tău îl va găsi util.

Așadar, arată-le cum arată, cum să-l folosească și cum să nu-l folosească. Împărtășește partile bune si rele, sfaturile, trucurile, totul. Fă-le ușor să-și imagineze folosindu-l.

În fiecare caz, fii sincer și minuțios. Oferiți audienței suficiente informații exacte pentru a lua o decizie calificată cu privire la faptul dacă produsul va funcționa pentru ei.

Segmentul 4: Dovada

Următorul pas este dovada.

Oamenii doresc să vadă cum un produs îi poate ajuta să aibă succes în atingerea obiectivelor. Vorbesc despre dovezi reale, tangibile - rezultate incontestabile pe care le poți simți, gusta, mirosi și atinge.

Nu poți spune pur și simplu că ceva îți va ajuta publicul – trebuie să le arăți.

Dovada este similară cu experiența, dar este vorba despre concentrarea asupra rezultatelor pozitive ale utilizării unui produs. Dacă experiența înseamnă să vezi produsul în acțiune, dovada este să vezi cum funcționează. Dacă poți arăta succesul pe care l-ai avut cu un produs, publicul tău va fi încântat de posibilitatea de a obține același succes. Oricare ar fi, oferă audienței tale dovezi concrete — date și demonstrații — că produsele pe care le promovezi le pot schimba viața în bine.

Segmentul 5: Prezentarea 

Ultima parte a traseului, înainte de a ajunge la o conversie sau vânzare, este prezentarea sau vânzarea reală.

Există un motiv pentru care acesta este ultimul - pentru că, așa cum menționez în acest ghid, încrederea este esențială. Nu ar trebui să începi să promovezi direct un produs până când nu vei câștiga încrederea publicului tău și nu știi că produsul este ceva de care ei vor beneficia.

Iată partea grozavă: dacă ați făcut lucrurile corect până în acest punct, faza de prezentare ar trebui să fie cea mai scurtă și mai puțin agresivă parte a activitatii tale.

Cu cât te concentrezi mai mult pe construirea unei relații cu publicul tău, recomandând produse care se aliniază cu calea lor de succes, împărtășind experiența ta de utilizare a produsului respectiv și oferind dovezi tangibile ale beneficiilor produsului respectiv, cu atât devine mai puțin important să prezinți direct produsul.

Deci, da, puteți reduce efortul de a promova pe care trebuie să-l faceți concentrându-vă pe primele patru etape ale marketingului afiliat.

Dar, nu uitati, va trebui să activați vânzarea. Trebuie să vă asigurați că oamenii au o modalitate de a face clic pe linkul dvs. de afiliat pentru a cumpăra produsul!

Aceasta înseamnă crearea unui punct de vânzare în care introduceți unul sau mai multe îndemnuri pentru a face clic pe linkul de afiliat și pentru a cumpăra produsul. Aveți o mulțime de opțiuni în ceea ce privește unde să puneți aceste link-uri :

  • E-mailuri
  • Postări pe blog
  • Pagini de Facebook
  • Forumuri
  • Webinarii
  • Mesaje si comentarii pe rețelele sociale

Cum devin membru afiliat Top Ingrediente? 

 

Comentarii

Recenzii ale clienților

Doriți să vă împărtășiți impresiile?
Vă vom fi recunoscători dacă lăsați o recenzie, aceasta poate fi utilă altor utilizatori ai site-ului nostru
Scrie un comentariu

Nici o postare găsită

Scrie un comentariu