Timur - Piper negru organic de Sichuan - Etnostiinta -Ecoidees-75 grame

Timur - Piper negru organic de Sichuan - Etnoștiință -Ecoidees-75 grame 

Descoperiți un ardei tradițional din Sichuan și Nepal, ardeiul Timur, din agricultura ecologică, vă va surprinde papilele gustative cu prospețimea și gustul său inimitabil.

Descriere :

Ecoideas vă invită să descoperi  aici ardeiul Timur din Nepal.  Acest ardei de Sichuan nu este ca oricare alt ardei. De fapt, este un amestec de condimente și nu o singură varietate de ardei.

Recolta sa se desfasoara intr-un mod foarte traditional deoarece acest arbore de ardei creste aproape peste tot in padurile nepaleze, poate fi si cultivat.

Compania cu care Ecoillées lucrează pentru acest ardei Timur este specializată în cultivarea și recoltarea sălbatică a condimentelor din munții nepalezi. 

Ce este piperul negru de Sichuan?

Sichuan este o provincie chineză, bine cunoscută gurmanților datorită piperului. Ardeiul de Sichuan este un set de fructe de pădure folosite ca condiment în Nepal, China, India și Indonezia. Prezintă arome pline, note de citrice și arome relativ subtile.

Cum se folosește acest ardei organic de Sichuan?

Ardeiul de Timur - numit si Timut - poate fi folosit in multe retete. Întreg, veți putea aprecia aromele originale ale plicului său în preparate cu sos de exemplu. Măcinat, va fi perfect în rețete sărate dar și dulci (ciocolată, salată de fructe, plăcinte etc.).

Este un ardei care merge foarte bine cu alte condimente, ierburi sau aromate. 

Sfat: pentru a-și elibera aromele, este indicat să-l rumeniți cu celelalte condimente înainte de a vă adăuga lichidele.

 

Ecoidees, cel mai frumos lucru despre alimentele organice!

Ecoideas – „Idei ecologice” – își ridică numele. Fondată în 2002, Ecoillées este o afacere de familie independentă cu aproximativ douăzeci de angajați, care se bazează pe o abordare non-violentă a relației noastre cu lumea pe 3 axe:

  • Non-violența față de Pământ, apărarea valorilor fundamentale ale agriculturii ecologice în sens larg.
  • Non-violența față de bărbați, prin angajarea în comerțul echitabil și promovarea muncii micilor producători.
  • Non-violența față de animale, prin investiții în căutarea de alternative pe bază de plante.

Prin diferitele sale mărci - Ethnoscience, Biosagesse, Lumière de Sel, Vegahimsa... - compania a cunoscut, cunoaște și va putea răspunde așteptărilor legitime ale consumatorilor de astăzi și de mâine: ajungerea la esențial, fiind transparentă în sectoarele selectate , transmitand informatiile corecte, fiind exigent cu privire la calitatea produselor si a materiilor prime, dar si in cea a serviciului catre clientii sai.

Ecoizi

Compozitie : 
Piper negru de Sichuan organic.
Origine: Asia 
Produsul se livreaza in 5-8 zile
 

Recenzii ale clienților

5 out of 5
4 stars
0
3 stars
0
2 stars
0
1 star
0

Recomandare pentru cumpărare

100%

Bazat pe 1 recomandare
1
Ati incercat acest produs?
Împărtășiți-l cu alții pentru a-i ajuta să facă alegerea corectă
Scrie un comentariu
Comentarii pozitive
Adrian
02/03/2024
Achizitie Verificata
Foarte multumit
Comentarii
Piperu preferat al soției mele, o aromă și un miros foarte tipic. Un produs bun, de încercat și folosit mai ales cu pește.
Sortati dupa:
Cu Fotografie
Adrian
Adrian
Achizitie Verificata
02/03/2024
Foarte multumit
Comentarii
Piperu preferat al soției mele, o aromă și un miros foarte tipic. Un produs bun, de încercat și folosit mai ales cu pește.
A fost utilă această recenzie?
4 3
Andreea
Andreea
Achizitie Verificata
22/01/2024
Produs de calitate
Comentarii
Produs foarte bun, prezentare bună gust bun, delicios parfumat dulce,practic de utilizat
A fost utilă această recenzie?
3 1
Scrie un comentariu
Întrebări
ORIGINE:
FRANTA
  • REGULAMENTUL (UE) NR. 1169/2011 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 25 octombrie 2011
  • REGULAMENTUL (CE) NR. 1333/2008 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 16 decembrie 2008
  • REGULAMENTUL (UE) NR. 1169/2011 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI

    din 25 octombrie 2011

    privind informarea consumatorilor cu privire la produsele alimentare, de modificare a Regulamentelor (CE) nr. 1924/2006 și (CE) nr. 1925/2006 ale Parlamentului European și ale Consiliului și de abrogare a Directivei 87/250/CEE a Comisiei, a Directivei 90/496/CEE a Consiliului, a Directivei 1999/10/CE a Comisiei, a Directivei 2000/13/CE a Parlamentului European și a Consiliului, a Directivelor 2002/67/CE și 2008/5/CE ale Comisiei și a Regulamentului (CE) nr. 608/2004 al Comisiei

    "

    Articolul 14

    Vânzarea la distanță

    (1)   

    Fără a aduce atingere cerințelor privind informațiile prevăzute la articolul 9, în cazul produselor alimentare preambalate oferite spre vânzare prin mijloace de comunicare la distanță:

    (a) 

    informațiile obligatorii referitoare la produsele alimentare, cu excepția mențiunilor prevăzute la articolul 9 alineatul (1) litera (f), sunt puse la dispoziție înainte de cumpărare și apar pe suportul de vânzare la distanță sau sunt furnizate prin alte mijloace corespunzătoare identificate în mod clar de către operatorul din sectorul alimentar. În cazul în care sunt utilizate alte mijloace corespunzătoare, informațiile obligatorii referitoare la produsele alimentare sunt puse la dispoziție fără ca prin aceasta operatorii din sectorul alimentar să impună costuri suplimentare consumatorilor;

    (b) 

    toate mențiunile obligatorii sunt puse la dispoziție în momentul livrării.

    (2)   
    În cazul produselor alimentare care nu sunt preambalate oferite spre vânzare prin mijloace de comunicare la distanță, mențiunile obligatorii în temeiul articolului 44 sunt puse la dispoziție în conformitate cu alineatul (1) din prezentul articol.
    (3)   
    Alineatul (1) litera (a) nu se aplică produselor alimentare oferite spre vânzare prin intermediul automatelor sau al incintelor comerciale automatizate."

Informațiile și imaginile prezentate au caracter exclusiv de promovare și publicitate, datele astfel furnizate fiind informative, generale și pur orientative.

Toate informațiile despre produsele de pe site-ul nostru sunt furnizate doar în scop informativ si pot contine informatii lipsa sau greseli de redactare. Vă recomandăm să nu vă bazați exclusiv pe informațiile prezentate pe site-ul nostru. Vă rugăm să citiți întotdeauna legislatia in vigoare ce reglementeaza produsul, etichetele, avertismentele și instrucțiunile furnizate împreună cu produsul înainte de a comanda,utiliza sau a consuma un produs.

Top ingrediente va pune la dispozitie gratuit orice document pe care dumneavoastra il solicitati (buletine de analiza, certificate de calitate, etc)

În cazul oricăror probleme de siguranță sau pentru orice alte informații despre un produs, vă rugăm să citiți cu atenție orice instrucțiuni furnizate pe etichetă sau pe ambalaj și să contactați producătorul. Conținutul de pe acest site nu este destinat să înlocuiască sfaturile oferite de medici, farmaciști sau alți profesioniști autorizați din domeniul sănătății sau din industria alimentara. Contactați imediat furnizorul de asistență medicală dacă bănuiți că aveți o problemă medicală. Informațiile și declarațiile despre produse nu sunt destinate a fi utilizate pentru a diagnostica, trata, vindeca sau preveni orice boală sau stare de sănătate.

Regulamentul (UE) nr. 1169/2011 al Parlamentului European și al Consiliului din 25 octombrie 2011 privind informarea consumatorilor cu privire la produsele alimentare, de modificare a Regulamentelor (CE) nr. 1924/2006 și (CE) nr. 1925/2006 ale Parlamentului European și ale Consiliului și de abrogare a Directivei 87/250/CEE a Comisiei, a Directivei 90/496/CEE a Consiliului, a Directivei 1999/10/CE a Comisiei, a Directivei 2000/13/CE a Parlamentului European și a Consiliului, a Directivelor 2002/67/CE și 2008/5/CE ale Comisiei și a Regulamentului (CE) nr. 608/2004 al Comisiei Text cu relevanță pentru SEE

(27)

Pentru a se asigura informarea cu privire la produsele alimentare, este necesar să se ia în considerare toate mijloacele de furnizare a produselor alimentare către consumatori, inclusiv vânzarea produselor alimentare prin mijloace de comunicare la distanță. Deși este evident că orice produs alimentar vândut la distanță ar trebui să îndeplinească aceleași cerințe ca produsele vândute în magazine, este necesar să se clarifice faptul că, în astfel de cazuri, informațiile obligatorii relevante referitoare la produsele alimentare ar trebui de asemenea să fie disponibile înainte de încheierea cumpărării produsului.

Daca din motive independente de vointa noastra sau daca am omis involuntar anumite informatii necesare va rugam sa ne solicitati informatiile sau documentele necesare ( declaratii conformitate, fise de securitate, buletine de analiza etc) sau sa nu plasati comada produsului respectiv.

Articolul 14

Vânzarea la distanță

(1)   Fără a aduce atingere cerințelor privind informațiile prevăzute la articolul 9, în cazul produselor alimentare preambalate oferite spre vânzare prin mijloace de comunicare la distanță:

(a)

informațiile obligatorii referitoare la produsele alimentare, cu excepția mențiunilor prevăzute la articolul 9 alineatul (1) litera (f), sunt puse la dispoziție înainte de cumpărare și apar pe suportul de vânzare la distanță sau sunt furnizate prin alte mijloace corespunzătoare identificate în mod clar de către operatorul din sectorul alimentar. În cazul în care sunt utilizate alte mijloace corespunzătoare, informațiile obligatorii referitoare la produsele alimentare sunt puse la dispoziție fără ca prin aceasta operatorii din sectorul alimentar să impună costuri suplimentare consumatorilor;

(b)

toate mențiunile obligatorii sunt puse la dispoziție în momentul livrării.

Citeste mai mult

73,00 RON /per bucata
in stoc
Pretul in puncte: 146 point
Puncte premiu: 4 points
+
2 recenzii Scrie un comentariu
BIEN MANGER
Since 2000, BienManger has been researching in each region of France and in each count...
Timur - Poivre noir de Sichuan bio - Ethnoscience-Ecoidees livreaza in 5-8 zile din Franta
BRANDEcoidees ORIGINEFRANTA
Banner de inchiriat