Infuzie de ghimbir organic - Ethnoscience -Ecoidees- 100 grame

Infuzie de ghimbir organic - Ethnoscience -Ecoidees- 100 grame 

O infuzie bună de ghimbir pentru o rețetă „detox” de iarnă!

Descriere :

Partea comestibilă a ghimbirului este rizomul, adică sistemul radicular al plantei. Această plantă este foarte răspândită în Asia de unde își are originea. Cuvântul „ghimbir” provine din sanscrita „singabera” care înseamnă „în formă de corn”. S-a demonstrat recent că consumul de ghimbir ameliorează grețurile matinale la femeile însărcinate. De asemenea, are reputația de a fi afrodisiac, dar acest lucru nu a fost niciodată dovedit științific! Rămâne un energizant natural puternic.

Descoperă parfumul dulce, cald și picant al acestei infuzii. Nimic mai mult decât să-l prepari cu acest ghimbir uscat și tăiat fin. Lăsați o linguriță pe cană să infuzeze timp de aproximativ 3 minute, apoi savurați ceaiul de plante fierbinte, rece, agitat sau chiar însoțit de lămâie, miere sau mentă. 

Reteta „Detox” : consumati de 3-4 ori pe zi o cana de ceai de ghimbir din plante cu 2 linguri de suc de lamaie si o lingurita mica de miere. 

Ecoidees, cel mai frumos lucru despre alimentele organice!

Ecoideas – „Idei ecologice” – își ridică numele. Fondată în 2002, Ecoillées este o afacere de familie independentă cu aproximativ douăzeci de angajați, care se bazează pe o abordare non-violentă a relației noastre cu lumea pe 3 axe:

  • Non-violența față de Pământ, apărarea valorilor fundamentale ale agriculturii ecologice în sens larg.
  • Non-violența față de bărbați, prin angajarea în comerțul echitabil și promovarea muncii micilor producători.
  • Non-violența față de animale, prin investiții în căutarea de alternative pe bază de plante.

Prin diferitele sale mărci - Ethnoscience, Biosagesse, Lumière de Sel, Vegahimsa... - compania a cunoscut, cunoaște și va putea răspunde așteptărilor legitime ale consumatorilor de astăzi și de mâine: ajungerea la esențial, fiind transparentă în sectoarele selectate , transmitand informatiile corecte, fiind exigent cu privire la calitatea produselor si a materiilor prime, dar si in cea a serviciului catre clientii sai.

Ecoizi

Compozitie : 
Rădăcină de ghimbir* (Zingiber officinale) *din agricultura ecologică
Origine: Africa 
Produsul se livreaza in 5-8 zile
 

Recenzii ale clienților

5 out of 5
4 stars
0
3 stars
0
2 stars
0
1 star
0

Recomandare pentru cumpărare

100%

Bazat pe 1 recomandare
1
Ati incercat acest produs?
Împărtășiți-l cu alții pentru a-i ajuta să facă alegerea corectă
Scrie un comentariu
Comentarii pozitive
Victor
04/01/2024
Achizitie Verificata
Foarte multumit
Comentarii
Infuzia de ghimbir organic este exact ceea ce căutam! Gustul său proaspăt și revigorant de ghimbir este absolut delicios. O folosesc atât pentru a prepara ceaiuri calde reconfortante, cât și pentru a adăuga o notă picantă în diverse rețete culinare. Recomand cu căldură această infuzie de ghimbir tuturor celor care apreciază produsele organice și gustul autentic.
Sortati dupa:
Cu Fotografie
Madalina
Madalina
Achizitie Verificata
11/03/2024
Produs de calitate
Comentarii
Sunt încântata de infuzia de ghimbir organic de la Ethnoscience-Ecoidees! Este un produs minunat pentru cei care apreciază beneficiile pentru sănătate ale ghimbirului. Gustul său intens și revigorant este perfect pentru a începe dimineața sau pentru a se bucura de o pauză relaxantă în timpul zilei.
A fost utilă această recenzie?
3 2
Victor
Victor
Achizitie Verificata
04/01/2024
Foarte multumit
Comentarii
Infuzia de ghimbir organic este exact ceea ce căutam! Gustul său proaspăt și revigorant de ghimbir este absolut delicios. O folosesc atât pentru a prepara ceaiuri calde reconfortante, cât și pentru a adăuga o notă picantă în diverse rețete culinare. Recomand cu căldură această infuzie de ghimbir tuturor celor care apreciază produsele organice și gustul autentic.
A fost utilă această recenzie?
5 4
Scrie un comentariu
Întrebări
ORIGINE:
FRANTA
  • REGULAMENTUL (UE) NR. 1169/2011 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 25 octombrie 2011
  • REGULAMENTUL (CE) NR. 1333/2008 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 16 decembrie 2008
  • REGULAMENTUL (UE) NR. 1169/2011 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI

    din 25 octombrie 2011

    privind informarea consumatorilor cu privire la produsele alimentare, de modificare a Regulamentelor (CE) nr. 1924/2006 și (CE) nr. 1925/2006 ale Parlamentului European și ale Consiliului și de abrogare a Directivei 87/250/CEE a Comisiei, a Directivei 90/496/CEE a Consiliului, a Directivei 1999/10/CE a Comisiei, a Directivei 2000/13/CE a Parlamentului European și a Consiliului, a Directivelor 2002/67/CE și 2008/5/CE ale Comisiei și a Regulamentului (CE) nr. 608/2004 al Comisiei

    "

    Articolul 14

    Vânzarea la distanță

    (1)   

    Fără a aduce atingere cerințelor privind informațiile prevăzute la articolul 9, în cazul produselor alimentare preambalate oferite spre vânzare prin mijloace de comunicare la distanță:

    (a) 

    informațiile obligatorii referitoare la produsele alimentare, cu excepția mențiunilor prevăzute la articolul 9 alineatul (1) litera (f), sunt puse la dispoziție înainte de cumpărare și apar pe suportul de vânzare la distanță sau sunt furnizate prin alte mijloace corespunzătoare identificate în mod clar de către operatorul din sectorul alimentar. În cazul în care sunt utilizate alte mijloace corespunzătoare, informațiile obligatorii referitoare la produsele alimentare sunt puse la dispoziție fără ca prin aceasta operatorii din sectorul alimentar să impună costuri suplimentare consumatorilor;

    (b) 

    toate mențiunile obligatorii sunt puse la dispoziție în momentul livrării.

    (2)   
    În cazul produselor alimentare care nu sunt preambalate oferite spre vânzare prin mijloace de comunicare la distanță, mențiunile obligatorii în temeiul articolului 44 sunt puse la dispoziție în conformitate cu alineatul (1) din prezentul articol.
    (3)   
    Alineatul (1) litera (a) nu se aplică produselor alimentare oferite spre vânzare prin intermediul automatelor sau al incintelor comerciale automatizate."

Informațiile și imaginile prezentate au caracter exclusiv de promovare și publicitate, datele astfel furnizate fiind informative, generale și pur orientative.

Toate informațiile despre produsele de pe site-ul nostru sunt furnizate doar în scop informativ si pot contine informatii lipsa sau greseli de redactare. Vă recomandăm să nu vă bazați exclusiv pe informațiile prezentate pe site-ul nostru. Vă rugăm să citiți întotdeauna legislatia in vigoare ce reglementeaza produsul, etichetele, avertismentele și instrucțiunile furnizate împreună cu produsul înainte de a comanda,utiliza sau a consuma un produs.

Top ingrediente va pune la dispozitie gratuit orice document pe care dumneavoastra il solicitati (buletine de analiza, certificate de calitate, etc)

În cazul oricăror probleme de siguranță sau pentru orice alte informații despre un produs, vă rugăm să citiți cu atenție orice instrucțiuni furnizate pe etichetă sau pe ambalaj și să contactați producătorul. Conținutul de pe acest site nu este destinat să înlocuiască sfaturile oferite de medici, farmaciști sau alți profesioniști autorizați din domeniul sănătății sau din industria alimentara. Contactați imediat furnizorul de asistență medicală dacă bănuiți că aveți o problemă medicală. Informațiile și declarațiile despre produse nu sunt destinate a fi utilizate pentru a diagnostica, trata, vindeca sau preveni orice boală sau stare de sănătate.

Regulamentul (UE) nr. 1169/2011 al Parlamentului European și al Consiliului din 25 octombrie 2011 privind informarea consumatorilor cu privire la produsele alimentare, de modificare a Regulamentelor (CE) nr. 1924/2006 și (CE) nr. 1925/2006 ale Parlamentului European și ale Consiliului și de abrogare a Directivei 87/250/CEE a Comisiei, a Directivei 90/496/CEE a Consiliului, a Directivei 1999/10/CE a Comisiei, a Directivei 2000/13/CE a Parlamentului European și a Consiliului, a Directivelor 2002/67/CE și 2008/5/CE ale Comisiei și a Regulamentului (CE) nr. 608/2004 al Comisiei Text cu relevanță pentru SEE

(27)

Pentru a se asigura informarea cu privire la produsele alimentare, este necesar să se ia în considerare toate mijloacele de furnizare a produselor alimentare către consumatori, inclusiv vânzarea produselor alimentare prin mijloace de comunicare la distanță. Deși este evident că orice produs alimentar vândut la distanță ar trebui să îndeplinească aceleași cerințe ca produsele vândute în magazine, este necesar să se clarifice faptul că, în astfel de cazuri, informațiile obligatorii relevante referitoare la produsele alimentare ar trebui de asemenea să fie disponibile înainte de încheierea cumpărării produsului.

Daca din motive independente de vointa noastra sau daca am omis involuntar anumite informatii necesare va rugam sa ne solicitati informatiile sau documentele necesare ( declaratii conformitate, fise de securitate, buletine de analiza etc) sau sa nu plasati comada produsului respectiv.

Articolul 14

Vânzarea la distanță

(1)   Fără a aduce atingere cerințelor privind informațiile prevăzute la articolul 9, în cazul produselor alimentare preambalate oferite spre vânzare prin mijloace de comunicare la distanță:

(a)

informațiile obligatorii referitoare la produsele alimentare, cu excepția mențiunilor prevăzute la articolul 9 alineatul (1) litera (f), sunt puse la dispoziție înainte de cumpărare și apar pe suportul de vânzare la distanță sau sunt furnizate prin alte mijloace corespunzătoare identificate în mod clar de către operatorul din sectorul alimentar. În cazul în care sunt utilizate alte mijloace corespunzătoare, informațiile obligatorii referitoare la produsele alimentare sunt puse la dispoziție fără ca prin aceasta operatorii din sectorul alimentar să impună costuri suplimentare consumatorilor;

(b)

toate mențiunile obligatorii sunt puse la dispoziție în momentul livrării.

Citeste mai mult

18431
47,50 RON /per bucata
in stoc
Pretul in puncte: 95 point
Puncte premiu: 2 points
+
2 recenzii Scrie un comentariu
BIEN MANGER
Since 2000, BienManger has been researching in each region of France and in each count...
Infusion de gingembre Bio - Ethnoscience-Ecoidees livreaza in 5-8 zile din Franta
BRANDEcoidees ORIGINEFRANTA
Banner de inchiriat